Verzending
Retouren
Ons retourbeleid is 14 dagen geldig vanaf de datum van levering. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw bestelling is afgeleverd, kunnen we u helaas geen restitutie of omruiling aanbieden.
Aanvaardbare redenen voor retournering:
1. Het ontvangen product is ongeschikt voor consumptie op het moment van levering
2. Het product is beschadigd ontvangen
BELANGRIJK:
1. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
2. Bederfelijke artikelen – verse groenten, fruit, mango’s, diepgevroren enz. zijn vrijgesteld van retournering of ruilen.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als je bent goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en ontvang je de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen.
Bederfelijke waren
Verloren/beschadigd pakket
In het geval dat uw pakket verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, wordt het volledige pakket opnieuw verzonden of terugbetaald na overeenstemming met de klant.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@supermarktmittal.com
BELANGRIJK: Uitverkoopartikelen of artikelen met speciale aanbiedingen komen niet in aanmerking voor retourzendingen of terugbetalingen, alleen artikelen met een normale prijs worden terugbetaald in geval van retournering.
Uitwisselingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Stuur een e-mail naar info@supermarktmittal.com om een ruilverzoek in te dienen.