Verzending

  • Om uw product te retourneren, dient u contact met ons op te nemen voor meer informatie.
  • U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
  • Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
  • Als u een artikel verzendt, kunt u overwegen om gebruik te maken van een traceerbare verzendservice of om een ​​verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
  • Retouren

    Ons retourbeleid is 14 dagen geldig vanaf de datum van levering. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw bestelling is afgeleverd, kunnen we u helaas geen restitutie of omruiling aanbieden.
    Aanvaardbare redenen voor retournering:
    1. Het ontvangen product is ongeschikt voor consumptie op het moment van levering
    2. Het product is beschadigd ontvangen

    BELANGRIJK:

    1. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
    2. Bederfelijke artikelen – verse groenten, fruit, mango’s, diepgevroren enz. zijn vrijgesteld van retournering of ruilen.

    Terugbetalingen

    Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als je bent goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en ontvang je de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen.
    Bederfelijke waren

  • Haal alle groenten, fruit en paneer uit de hoezen zodra u ze ontvangt en bewaar ze.
  • Verzoeken om terugbetaling van groenten, fruit en paneer worden alleen geaccepteerd binnen 12 uur na levering van een bestelling. Verzoek u om foto’s te sturen voor eventuele klachten over beschadigde artikelen.
  • Voor leveringen met bederfelijke waren, zorg ervoor dat er iemand thuis is om de zending op de dag van levering in ontvangst te nemen.
  • Super Market Mittal kan niet verantwoordelijk worden gehouden als het pakket wordt afgeleverd bij Parcelshop en de kwaliteit van het product wordt aangetast door vertraging.
  • Verloren/beschadigd pakket

    In het geval dat uw pakket verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, wordt het volledige pakket opnieuw verzonden of terugbetaald na overeenstemming met de klant.

    Late of ontbrekende terugbetalingen

    Als u uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@supermarktmittal.com
    BELANGRIJK: Uitverkoopartikelen of artikelen met speciale aanbiedingen komen niet in aanmerking voor retourzendingen of terugbetalingen, alleen artikelen met een normale prijs worden terugbetaald in geval van retournering.

    Uitwisselingen

    We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Stuur een e-mail naar info@supermarktmittal.com om een ​​ruilverzoek in te dienen.